ارتباط با ما 09120273029

اهداف و وظایف WUSV

زمان مطالعه: 2 دقیقه اهداف و وظایف WUSV بر مبنای اهداف و وظایف سازمان SV می باشد که این مورد در ماده 3 قانون SV بیان شده است. دفتر مرکزی سازمان SV در آوگسبورگ آلمان واقع شده است. از این WUSV اجرای جهانی الزامات قانونی سازمان بنیانگذار (SV) در زمینه کنترل، بررسی، ارتقاء پرورش و تربیت سگ ژرمن شپرد ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
مدیر
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اهداف و وظایف WUSV بر مبنای اهداف و وظایف سازمان SV می باشد که این مورد در ماده 3 قانون SV بیان شده است. دفتر مرکزی سازمان SV در آوگسبورگ آلمان واقع شده است.

از این WUSV اجرای جهانی الزامات قانونی سازمان بنیانگذار (SV) در زمینه کنترل، بررسی، ارتقاء پرورش و تربیت سگ ژرمن شپرد در قالب سگ های کاری را حمایت می کند.

فعالیت های سازمان WUSV طبق استاندارد تعریف شده سازمان SV برای سگ های ژرمن شپرد می باشد.

WUSV مسئول دیتای بین المللی سگ های ژرمن شپرد است و این فهرست ها می بایست در دسترس همگان قرار گیرند.

اهداف و وظایف:

  1. پرورش سگ های کار منطبق با موارد تعریف شده در استاندارد پرورش
  2. حفاظت، حراست و تلفیق صحیح نژادها طبق ویژگی های نژادی سگ ژرمن شپرد و ارتقاء سلامت و استقامت فیزیکی آن.
  3. حمایت از تحقیقات علمی در زمینه اصلاح نژاد ، ژنتیک و درمان مرتبط با آن و تبادل مسائل علمی در زمینه تربیت و تغذیه، نگهداری از سگ و پیشگیری از بیماری آن.
  4. حمایت از فعالیت های ورزشی، فرهنگی و فیزیکی اعضای عضو سازمان ها در زمینه آموزش های برنامه ریزی شده و سیستماتیک سگ های ژرمن شپرد.
  5. فعالیت های آموزشی و همایش های اطلاع رسانی در زمینه پرورش علی الخصوص مهارتی که این نژاد در زمینه کار و خدمت رسانی از خود نشان می دهد.
  6. افزایش علاقه عموم مردم به سگ های ژرمن شپرد ،پرورش و تربیت آن ها.
  7. حمایت و اطلاع رسانی در زمینه مسائلی نظیر پرورش،آموزش،تربیت و نگهداری از این سگ ها
  8. فعالیت های ورزشی مشترک با سگ ها

تمامی فعالیت های ذکر شده می بایست طبق قوانین مربوط به رفاه حیوانات (حمایت از حیوانات ) صورت گیرند و هدف از آن ها پرورش و تربیت مناسب سگ می باشد.

 

 

وظایف سازمان و موسسات عضو:

سازمان های عضو می بایست به تعهدات زیر عمل نمایند:

  • شناخت، عمل به اساسنامه و قوانین، اجرای قوانین(مجاز)، تصمیمات و تصویبات سازمان WUSV
  • تمامی سازمان های عضو WUSV موظفند که در چهار چوب سازمان WUSV و سازمان ملی موجود در آن کشور به علاقه مندان، دوستداران و حامیان سگ های ژرمن شپرد در حوزه فعالیت هایشان خدمات لازم را ارائه کنند . همچنین شایان ذکر است که پرداختن به علایق دوستداران و حامیان سگ های ژرمن شپرد می بایست در چارچوب سازمان WUSV و سازمان ملی کشور باشد.
  • سازمان ها و موسسات عضو WUSV می بایست نتایج آزمون ها، ارزیابی نژادها، گواهی نامه ها و تحقیقات صورت گرفته بر روی این نژاد که توسط هر یک از موسسات یا سازمان های عضو WUSV صادر شده است را به رسمیت بشناسند.
  • سازمان های عضو نباید به عضویت سازمان های مغایر با SV و WUSV در آیند و همچنین می بایست از عضویت در سازمان های غیر رسمی و ناشناخته بپرهیزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *